Re: Za ile robic WWW?

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 18:55:02 MET DST

>: > 40/h to przy innych pracach. A jesli np. przy robieniu strony zejdzie
>: > ze 40h ?
>
>: To ja wtedy biore 40x40. W sumie 40 godzin to tydzien pracy w HTML a
>: niewielu to umie.
>
>Mam wrażenie, że umie to (+/-) bardzo wielu. Wystarczy spojrzeć, ilu ludzi

>ma swoje prywatne strony WWW. Bardziej istotne jest, ilu z tych ludzi
>ma jakiekolwiek poczucie estetyki i talenty graficzne - mam wrażenie,
>że niezbyt wielu (ja np. żadnych zdolności artystycznych nie
>posiadam...)

Co to znaczy bardzo wielu. Kazdy klient, do ktorego docieram nie umie tego
zrobic. Wniosek 99.9% klientow nie potrawi sobie tego zrobic, a wiec jestem
jedyny ktory to potrafi. Nic nie stoi na przeszkodzie zeby brac za to 40 zl
na godzine. Jak juz wszyscy moi klinci zaczna nudzic sie w Inecie, wtedy
pewnie z nudow zaczna sie uczyc HTML i wtedy rzeczywiscie kazdy kto ma
dostep do Inetu bedzie potrafil zrobic swoja wlasna strone, ale ja przeciez
biore pieniadze wtedy kiedy oni tego nie umieja.
Druga sprawa ze nie biore za to tak duzo.
Trzecia sprawa to fakt, ze na razie z Inetem maja kontak glownie osoby
znajace sie na rzeczy nie dlugo jednak bedzie odwrotnie i stosunek osob
znajacych sie na HTML i nie znajacych tego tematu bedzie zblizal sie do
proporcij 5% - umie, 95%-nie umie. A z tych 5% 0.5% bedzie robic strony
ladne.

--
Jarek Glab
Grot s.c.