Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 00:41:18 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<53qujc$dfe_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl) wrote:
> : S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : SD> Ja wiem co oni i pisza i ja ich rozumiem. Oni chca miec spokoj do
> : SD> emerytury.
> : SD> Ja nie rozumiem Was ze przyjmujecie takie wyjasnienia za dobra
> : SD> monete.......
> : szkoda, że mnie nie stać, bo mam ochotę zafundować Ci bilet na samolot,
żebyś
> : tu do mnie wpadł i załatwił pewne moje sprawy z TPSA...
> : a może się kilka osób zrzuci? i SD rozwiąże nasze problemy....

> [...]
Hej, dokladnie tak.
W koncu Poslak to panstwo demokratyczne wiec to WY rzadzicie.
Mala podpowiedz w zwiazku z tym ze wiekszosc wyborcow to przyglupy
(pojde do piekla za to) warto wyjasniac kazdemu z osobna jak telefonia
powinna i jak moze dzialac. Bo inaczej zapytaj sie wybrocow: "czy chcecie
aby prywatna frima laczyla wasze rozmowy i miala dostep do pufnych
informacji?" i ludzie powiedza "fuck the market". Trzeba wyjasniac,
naglasniac stworzyc problem inaczej nikt politykow nie ruszy do dzialania.
Slysze ze ludzie w Bialysmtoku poradzili sobie z pornografia jako
miliardowym interesem , wiec chyba mozna sobie dac rade ze wszytskim?