Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 16:33:16 MET DST

Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl) wrote:
: S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: SD> Ja wiem co oni i pisza i ja ich rozumiem. Oni chca miec spokoj do
: SD> emerytury.
: SD> Ja nie rozumiem Was ze przyjmujecie takie wyjasnienia za dobra
: SD> monete.......
: szkoda, że mnie nie stać, bo mam ochotę zafundować Ci bilet na samolot, żebyś
: tu do mnie wpadł i załatwił pewne moje sprawy z TPSA...
: a może się kilka osób zrzuci? i SD rozwiąże nasze problemy....

Raczej kup bilet sobie, polec do Slawka, a on Ci pokaze co to znaczy
demokracja.

Chcesz miec telefon? To zapytaj sie kandydata na posla jaki jest jego
stosunek do monopolu TPSA. Wybory blisko.

Jarek.

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |