Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 00:36:02 MET DST

Slawomir Bialek <civic_at_batory.kat.ids.edu.pl> wrote in article
<53qra3$22a_at_batory.kat.ids.edu.pl>...
> szkoda, że mnie nie stać, bo mam ochotę zafundować Ci bilet na samolot,
żebyś
> tu do mnie wpadł i załatwił pewne moje sprawy z TPSA...
> a może się kilka osób zrzuci? i SD rozwiąże nasze problemy....

Dziekuje, nie skorzystam przed lipcem.
Czy mozna cos zrobic czy nie wazna aby o problemie mowic.
Wazne aby ludzie zdali sobie sprawe ze problem jest.
Zaczyna sie zawsze od gadania. Moze gadajac o tym doporwadzicei do momentu
kiedy ludzie przestana przyjmowac "telefonie jako naturalny monopol"? Moze
stworzycie male lobby dla zmian?
Wazne jest gadanie.