Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 05:15:41 MET DST

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <53mt40$70l_at_jurek.onet.pl>...
TPSA

> Facet!!!! Chodzi o to, że można te kable kłaść!
> Tylko TPSA nie pozwoli na podłączenie innej firmy do siebie
> na normalnych rynkowych zasadach...
> Czytaj dokładnie postingi...

Ja dobrze o tym wiem. Ja tylko staram sie swoj punkt udowodnic.

> Owszem. Powiedz jak ten monopol zlikwidowac... Tylko nie trąb
teoretycznie
> tylko punkt po punkcie....

Od tego jest konsulting. Podpowiem tylko: monopol zwykle sie likwiduje
wprowadzajac i chroniac konkurencje.........
I jest wzor UK i USA nie musicie wymyslac prochu.