Re: Firma ochroniarska "Internet"

Autor: Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 03:54:50 MET DST

Jarku,
zaskarzyc sie oczywiscie nie da
(ani to copyright, ani trademark,
a jesli juz - to w innej dziedzinie...),
ale ja sadze, ze nie chwyciles grepsu:

otoz IHMO chlopcy w ogole nie maja pojecia o sieci.
Kiedys robili w roznych RWPGowskich Interwizjach
czy Interpegrach, a dzis zalozyli sobie siateczke kumpli
z dawnych sluzb roznych obozowych baraczkow i
sie nazwali tak szpanersko jak potrafili.

Wladek