Re: WWW i reklama!

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 12:58:22 MET DST

Andrzej Bort <bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<53i6mk$fke_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...

Nie ma zadnego prawa. Moze konflikt interesow czy podejrzenie o taki
konflikt.
Jesli dodtowana siec uniwerytecka jest wykorzystywana do prowadzenia
dzialanosci gospodarczej przez nieupowaznionych na przyklad.