Re: RFC

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 10:22:45 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:

: >Niestety o ile wiem, nie istnieje mozliwosc otrzymywania
: >automatycznie nowych RFC w calosci.

: na szczescie jednak istnieje
: i z zadowoleniem z tego korzystam
: zamiast jak dawniej zagladac do NIC (Network Information Center)

: nazywa sie to rfc-dist
: i aby sie zapisac nalezy do majordomo_at_isi.edu
: wyslac maila z 'subscribe rfc-dist' w tresci

Niestety nie - oto wyjatek z zaproszenia powyzszej listy: