Re: RFC

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 03:13:34 MET DST

On Mon, 7 Oct 1996 09:43:09 +0100, Marek Kuchciak wrote:

>The IETF announcement list is a moderated mailing list that receives
>the following types of messages:
[...]
>Niestety o ile wiem, nie istnieje mozliwosc otrzymywania
>automatycznie nowych RFC w calosci.

na szczescie jednak istnieje
i z zadowoleniem z tego korzystam
zamiast jak dawniej zagladac do NIC (Network Information Center)

nazywa sie to rfc-dist
i aby sie zapisac nalezy do majordomo_at_isi.edu
wyslac maila z 'subscribe rfc-dist' w tresci

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi