Re: RFC

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 04:01:57 MET DST

On Wed, 9 Oct 1996 10:42:13 +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>
>: >Niestety o ile wiem, nie istnieje mozliwosc otrzymywania
>: >automatycznie nowych RFC w calosci.
>
>: na szczescie jednak istnieje
[...]
>: nazywa sie to rfc-dist
[...]

>Tak wiec nic lepiej niz ietf-announce, i nic wiecej niz announce of
>availability, czyli (wedlug mnie) informacje o tym, ze powstalo, ale bez
>dostarczenia tekstu poczta.

w zasadzie masz racje,
tyle ze w przypadku korzystania z mail-readera w pelni MIME-compliant
mozesz je sciagac automatycznie, zarowno przez mailserver jak i przez
anon-ftp

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi