Re: Udupili GSM! :-(

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 13:17:33 MET DST

Dnia 16 Sep 96 o godz. 21:42, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> Jedyna nadzieja to rok okolo 2002 wyznaczona
> tu i owdzie jako rok wstapienia do wspolnoty europejskiej. ECC znioslo
> monopole na telefonie... W ogole chyba to bedzie szczesliwy rok
> - znikna cla i dodatkowe oplaty za import samochodow i nie bede skazany na
> zakup cuda techniki pod nazwa Polonez. Jeszcze tylko 6 lat..
Niestety, nie bylbym taki pewny. EU nie *zniosla* jeszcze monopoli na
telefonie, dopiero *planuje* to zrobic. I z tego co slyszalem, coraz wiecej
panstw *aktualnych czlonkow* EU wystepuje o odroczenie terminu
demonopolizacji telekomunikacji. To myslisz ze kraj, ktory *jeszcze nie jest*
czlonkiem bedzie sie tak bardzo do tego spieszyl?
Niestety, do niedawna mialem nadzieje na to samo co Ty napisales powyzej. Od
niedawna juz jej nie mam i mysle, ze niestety monopol TelePSA bedzie
towarzyszyl nam jescze bardzo dlugo... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl