Re: Udupili GSM! :-(

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 19 Sep 1996 - 12:57:40 MET DST

Andrzej> Tez cos takiego slyszalem, aczkolwiek nie wiazal bym duzych
Andrzej> nadziei. UA juz na poczatku swego istnienia pokazal co moze
Andrzej> (a raczej ze niewiele moze). Wiem za cala pewnoscia ze sprawa
Andrzej> usilowano zainteresowac rozne organa, z Rzecznikiem Praw
Andrzej> Obywatelskich wlacznie.

I to wlasnie RPO zaskarzyl koncesje do Trybunalu, a nie UA, ktory za
'monopolistow z namaszczenia rzadu' brac sie nie zamierza. Poczekamy,
zobaczymy.

A co do 'udupienia' - nie przesadzajmy. Sama zapowiedz uruchmienia
GSMu spowodowala _znaczna_ obnizke cen w Centertelu (zwlaszcza cen
aparatow i podlaczenia do sieci). Bedzie konkurencja, bedzie walka o
klienta, to ceny spadna dalej...

  MJ