Co to jest Internet w wydaniu TPNET.PL? (bylo: (none))

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 09:23:12 MET DST

On 17 Sep 1996, Konrad Plich wrote:

  [...]
> Nalezy tu rowniez podkreslic ze zwrocilismy sie z oficjalna prosba
> do administratorow News i IRC aby pozamykali mozliwosc pisania z domeny
> tpnet.pl wlasnie po to aby ograniczyc pole do takich wybrykow.
  ---
  Zadaje pytanie z czystej ciekawosci tylko: czy news.tpnet.pl przyjmuje
  postingi z *.tpnet.pl?

  I kolejne pytanie: czy mam zamknac dostep do portu 25 dla domeny
  tpnet.pl?

  Czy zostala rowniez dla tej domeny zamknieta bramka mail -> news?

  I na koniec wreszcie pytanie: Co to jest Internet w wydaniu TPNET.PL?

  Zaciekawiony
  Wojtek

  PS Ja oczywiscie prawie wszystko rozumiem: koniecznosc ograniczania
     dostepu dla roznych takich. Ale jakos tak ostatnio (aborcja, WC w
     telewizji, ...) wszystko chcemy zalatwiac metoda urzedowych zakazow
     i prawnych ograniczen :-( Ale to juz teman na zupelnie inna dyskusje
     w zupelnie innej grupie.