Re: Co to jest Internet w wydaniu TPNET.PL? (bylo: (none))

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 09:03:23 MET DST

On Wed, 18 Sep 1996, Wojciech Myszka wrote:

> On 17 Sep 1996, Konrad Plich wrote:
>
> [...]
> ---
> Zadaje pytanie z czystej ciekawosci tylko: czy news.tpnet.pl przyjmuje
> postingi z *.tpnet.pl?
Nie przyjmuje.

> I kolejne pytanie: czy mam zamknac dostep do portu 25 dla domeny
> tpnet.pl?
To jest twoj wybor. Jesli chcesz aby TWOI uzytkownicy mieli mozliwosc
TANIEGO wejscia do twojej sieci to nie.
Jesli sie boisz gowniarstwa to tak.

> Czy zostala rowniez dla tej domeny zamknieta bramka mail -> news?
Nie wiem. Ale to juz wejscie nie dla zupelnych gowniarzy, a tacy jak
wiadomo i tak sobie poradza.

> I na koniec wreszcie pytanie: Co to jest Internet w wydaniu TPNET.PL?
Dostep do wszystkich anonimowych uslug (www ftp czytanie news) oraz
mozliwosc zrobienia telneta na nieadnonimowe konto u swojego providera
i stamtad korzystanie z calej reszty.
Moim zdaniem to sporo.

Pozdrawiam.
                                Konrad