Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 21:55:38 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

> : internetowy TPSA, i prowadzenie rozmowy ponad kilkadziesiat sekund, NIE JEST
> : ZADNYM DOWODEM CO DO POSIADANIA PRZEZ DELIKWENTA MODEMU. Owszem po
> : przeprowadzeniu badan psychiatrycznych klienta, oraz pokazaniu wielkosci
> : rachunku za w/w polaczenie, mozna z duza doza prawdopodobienstwa stwierdzic, iz
> : delikwent ow modem posiada. NIE MOZNA JEDNAK MOWIC O UDOWODNIENIU CZEGOS.

> No dobra zgodze sie - dowod to nie jest zaden. Na zadanie wysokiego sadu
> gotow jestem wygwizdac 300 baud, i utrzymywac przez kilka minut

Niekoniecznie. Mozesz rznac czubka, co najpierw slucha "tego cudownego
spiewu" :-), a potem w szoku, ze juz przestalo nie odklada sluchawki.
Poza tym i tak to sa rozwazania teoretyczne, bo Cie TPSA nie bedzie ciagac
po sadach. Oni postawia ultimatum: albo rejstruje Pan modem, albo odcinamy.
Monopol sux :(.

pozdrawiam,

--
Michal Tyrala