Re: (none)

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 20:28:48 MET DST

On Tue, 17 Sep 1996, Jarek Lis wrote:

> [...]
> : TP S.A. jest jak najbardziej sklonna do wspolpracy, tylko problem lezy w
> : skali.
> : Nie jest to "warowna maszyna" ale ogromna maszyna i po prostu pewne sprawy
> : zalatwia standardowo. Mam nadzieje ze rozumiesz jak trudno uruchamia sie
> : procedure lapania niesfornego gowniarza w przypadku gdy trzeba zgromadzic
> : billing o wielkosci kilkuste MB i potem go przeszukiwac porownujac z
> : logami routerow.
>
> Czy w tym przypadku nie przesadzasz aby? Billing to i tak chyba macie
> zgromadzony, przynajmniej w skali miasta?
Ale nie zawsze w skali rownej obszarowi obslugiwanemu przez dana
farme PPP. Np.Lodz musi jeszcze sciagnac dane z Sieradza i Skierniewic
zeby szukanie mialo sens.
> Odczytanie z logow routera potrzebnej informacji [wlasciwie - jakiej?]
Raczej zobaczenie pod jaki telefon jest podpiete ppp-xx a wymaga to
wyslania faceta, ktory to sprawdzi.

> to kwestia minut, podobnie szybko pojdzie komus zapuszczenie
> grepa do szukania kogos kto 15.05, o 17: dzwonil na 0-202122.
> Ewentualnie zada takie pytanie w pod Clipperem, SQL czy Accesem.
Sa nawet na to programy, ale podstawowy problem to zgromadzenie
wlasciwego bilingu. Z czasem bedzie to latwiejsze - wiecej central bedzie
przekazywalo sobie nawzajem nr. ab A

> Choc rozumiem - trzeba by informatyka do takiego zadania wydelegowac...
> z drugiej strony - zrobilby to w przerwie na drugie sniadanie.
Jak go obserwuje to w czasie drugiego sniadania dzwoni w pare miejsc a
billing walkuje po fajrancie :-)

> : Niestety tak jak nikt nie wysyla dziesieciu radiowozow na sygnale za
> : gowniarzami
> : ktorzy napisza sprayem na scianie "dupa"
>
> Oj, byly takie czasy, no - moze nie o "dupe" chodzilo. Na szczescie minely.
Problem w tym ze i tak nie mogli zlapac. Obawiam sie ze w Internecie
efekt bylby podobny :-)

Pozdrawiam.
                                Konrad