Re: TelePies lapie modemiarzy

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 10:43:09 MET DST

On Tue, 10 Sep 1996, Michal Mierzwa wrote:

> i dowiedziala sie, o co chodzi. Otoz (cytuje za pania): modem dziala inaczej
> niz telefon i oni mysla ze jest awaria, i wysylaja ekipe w celu usuniecia
> awarii, i jak awarii nie ma tylko to byl modem, to ja moge miec duze
> nieprzyjemnosci z odlaczeniem, telefonu wlacznie. Wiec we wlasnym interesie

Jak to dobrze ze TP SA tak STRASZNIE dba o swoich klientow! Siedza i
podsluchuja rozmowy?! Ludzie, jak mozna sprawdzic czy jest modem nie
lamiac przy tym prawa? Przeciez zeby to sprawdzic trzeba posluchac (byc
moze jakims automatem) co sie na linii dzieje. Zeby tego posluchac
potrzeba odpowiednich zezwolen (teraz co prawda niekoniecznie prokurator
musi zgode wyrazic ale ten brak zgody dotyczy policji). I co, za chwile
odlacza mi telefon bo w rozmowie powiedzialem np. kurwa. A nie wolno bo
TP SA tak chce. Chyba po prostu zostalo popelnione przestepstwo i nie
powinienes sie tym przejmowac tylko zglosic fakt do prokuratora. Twoj
telefon byl podsluchiwany!!! Jest to przestepstwo.

Marek Pokulniewicz