TelePies lapie modemiarzy

Autor: Michal Mierzwa (mumin_at_dralthi.ifj.edu.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 09:31:20 MET DST

Wracam ja sobie wczoraj z pracy i od drzwi slysze powitanie mojej siostry:
"Mumin, namierzyli Cie!"
Okazuje sie, ze dzwonila pani z TPSA z informacja: "wykrylismy (sic!) u pana
modem, prosze sie u nas zglosic w celu rejestracji". No wiec sie zglosilem.
Okazalo sie, ze to nie stamtad dzwonili, gdzie sie zglosilem, ale z innej
komorki, ale pani zadzwonila do tamtej pani do domu (bylo juz po 19.00)
i dowiedziala sie, o co chodzi. Otoz (cytuje za pania): modem dziala inaczej
niz telefon i oni mysla ze jest awaria, i wysylaja ekipe w celu usuniecia
awarii, i jak awarii nie ma tylko to byl modem, to ja moge miec duze
nieprzyjemnosci z odlaczeniem, telefonu wlacznie. Wiec we wlasnym interesie
powinienem przyjsc do nich i sie przyznac do posiadania modemu, podac czy
to jest zewnetrzny, czy wewnetrzny (po co??) zaplacic 8zl 50 gr. i wszystko
bedzie cacy. Aha, oni sa tak dobrzy, ze tych 8.50 nie musze przynosic,
dolicza mi do rachunku.

I co Wy na to?

Aha. Rozmawialem pozniej z kolega. Tez ma modem, tez do niego dzwonili.
Kolegi nie bylo, wiec wystraszyli mu Babcie, ktora nie wiedziala o co chodzi.
A rodzaj modemu jest podobno potrzebny, bo jak jest wewnetrzny, to nic nie
robia, a jak jest zewnetrzny, to przychodzi ekipa i sprawdza, czy dobrze
podlaczony.

Mumin
Ps. Komentarz siostry: "Pani mowila takim tonem, jakby co najmniej fabryke
amfetaminy znalezli"

--
  Michal M Mierzwa 		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa   2