Re: Karty kredytowe (długie!)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 05 Sep 1996 - 12:57:37 MET DST

Dnia 5 Sep 96 o godz. 11:42, Jerzy Kedra napisal(a):

> Właśnie, cały czas piszesz, że numer karty nie powinien być
> udostępniany osobom trzecim. Dlaczego tak bardzo zwraca się uwagę
> na szyfrowanie numeru karty skoro i tak każdy sprzedawca może sobie
> zrobić zeszycik w którym będzie trzymał numery obsłużonych kart,
> później może zrobić z nimi co zechce, nawet wysłać (jako anonim)
> na listę POLIP...

Nawet chyba nie musi robić zeszycika bo w końcu i tak w sklepie ma
kopie wszystkich rachunków z transakcji kartowych a na każdym jest
numer karty ;-).
Ale myślę, że chyba w przypadku ujawnienia numerów kart kredytowych
podejrzanych szukałoby się w pierwszym rzędzie wśród sprzedawców i
oni chyba dobrze o tym wiedzą.
Z informacji które dostałem z USA wynika, że jakiekolwiek "przekręty"
z kartami kredytowymi tam są bardzo poważnym przestępstwem - w sprawę
może się zaangażować nawet FBI.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl