Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 11:37:21 MET DST

In article <7chxnDAAPMLyEwPC_at_kusnierz.demon.co.uk> Adam Kusnierz <Adam_at_kusnierz.demon.co.uk> writes:
>From: Adam Kusnierz <Adam_at_kusnierz.demon.co.uk>
>Subject: Re: Donosiciel sie ujawnia !
>Date: Wed, 4 Sep 1996 00:48:16 +0100
>In article <wgalazka.233.841762821_at_zoolook.chem.uw.edu.pl>, Wojciech
>Galazka <wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl> writes

>Bzdura! Tylko trzy organizacje maja uprawnienia by sobie cos takiego
>'gdzies zapisac':
> 3. Towarzystwo kredytowe (te, do ktorych sie dzwoni by uzyskac
>'clearence' karty). Ani policja, ani pracodawca (punkt 1&2) nie maja
>prawa udzielac jakichkolwiek informacji TK,

jestes tego absolutnie pewien ???

>Istnieje dodatkowo jeszcze cos takiego co sie nazywa 'Data Protection
>Act, 1984'. O tym tez nie bede pisal, ale radze sie z niniejszym
>zapoznac (moze w jakiejs bibliotece), a ja chetnie odpowiem na
>ewentualne pytania.

Czyli karta kredytowa dla kazdego zawsze i wszedzie. w dodatku mozna
falszowac bezkarnie - i tak nic nie zrobia???

>Znow bzdury. _Kazdy_ bank wyda mu _co najmniej_ 5 kart kredytowych i nie

Interesujace, z moich doswiadczen wynika zupelnie co innego ...

>Zadne przestepstwo, _moze_ co najwyzej wykroczenie. Madre toto nie bylo,
>fact. Taki zart na dosc miernym poziomie, ale spotkala go za to
>najsrozsza kara w tych okolicznosciach - stracil prace. Wiecej

Tylko "utrata pracy" ..., tak lekcewazaca ?

>--
>Adam Kusnierz

Pisze o realiach anerykanskich a nie brytyjskich, moze stad sie biora
roznice ? Napisz cos wiecej o tym...