Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 12:15:31 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:

: >To co w takim razie powoduje że setki ludzi, jak już sobie ten towar
: >odbiorą, podpisują ten papier zamiast powiedzieć: "Co, ja ? Nigdy w życiu.
: >Pierwszy raz słyszę abym kupił sobie ten telewizor" ?

: Ta karteczke daje Ci do podpisania sprzedawca w sklepie _przed_
: wydaniem towaru :-) To znaczy najpierw bierze od Ciebie karte,
: odbija na formularzu 'samokopiujacym', a potem ta odbitke
: podpisujesz. Zestawienie transakcji przychodzi poczta z banku i
: nie musisz niczego podpisywac - jezeli siedzisz cicho, tzn. nie
: protestujesz, to bank zaklada ze transakcje byly Twoje i po paru
: dniach odpisuje Ci to wszystko ze stanu konta.

: Nie wiem, co sie dzieje w razie zakwestionowania jakichs transakcji,
: bo nigdy tego nie robilem.

Dwa słowa: ekspertyza grafologiczna.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center