Re: DZIENNIKARZ: Z "Dziennikarza" - o polskich litera

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 11:36:30 MET DST

> warto dorzucic kilka obserwacji
> z duzej uczelni amerykanskiej.
[---]
> (to ostatnie zreszta pachnie klopotami sluzbowymi -
> no bo jak wytlumaczyc zwiazek tej prosby z praca?).
[---]
> administrator tego nie zrobi, a samemu nie wolno
> (niby w ramach swojego konta / profilu mozna,
> ale wszelkie majstrowanie jest zle widziane).
[---]
> 3. Win95 w wersji amerykanskiej - ludzie sie naprawde boja
> instalowac wersje paneuropejska (bo co z supportem?),
> o polskiej nie wspominam - polskie komunikaty wykluczaja ja.

Ktoś kiedyś na NEWSach pisał, że USA to faszystowski kraj.
Do tej pory myślałem że przesadza.

Jednak coraz bardziej się przekonuję, że to jednak prawda.

Jadnak zostanę ;) w Polsce.... Nawet przy naszym słabym Internecie...
I monopolu TPSA (może kiedyś zniknie???)

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków     Używam ISO-8859-2, jeśli nie wiesz co to jest
http://www.onet.pl/~zych/     obejrzyj PSO:   http://www.agh.edu.pl/ogonki/