Re: Cwany mailreader pod W95 poszukiwany

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 15:40:20 MET DST

Dnia 2 Sep 96 o godz. 16:41, Szymon Sokol napisal(a):

> Obawiam się, że nie jesteś głupi, chyba że fakt używania Windows
> uznamy za wystarczający do takiego stwierdzenia. Nie znam mailera pod
> Windows, który umiałby to robić (być może robi to Pegasus - Pegasus
> for DOS to umie, więc dlaczego Pegasus for Windows miałby być gorszy?
> Ale tego nie sprawdzałem osobiście).
Oczywiscie ze Windowsowy tez umie. Co wiecej, najnowsza wersja Windowsowego
Pegasusa ma znacznie bardziej rozbudowane mozliwosci filtrowania niz DOSowa.
David Harris, autor Pegasusa, pisze w przedmowie do ksiazki Davida (?)
Kocmouda o Pegasus Mailu, o ktorej tu informowalem ostatnio, ze aczkolwiek
nie lubi Windows, to sytuacja rynkowa zmusza go do skoncentrowania wiekszosci
wysilkow w pracy nad Pegasusem na wersji Windowsowej...
> wymienionych. Pod Unixem, to co innego... wystarczy użyć procmail...
A to fakt, ze nie ma jak procmail. Ale jak ja mam poczte na Novellu...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl