Cwany mailreader pod W95 poszukiwany

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_ternet.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 15:47:17 MET DST

Poszukuje mailera, ktory mialby mozliwosc automatycznego sortowania do
roznych folderow:
zaleznie od wartosci roznych pol naglowka (autor, zrodlo - np. lista,
adresat - np. ja i moja zona mamy jedno konto, ew. subject). A moze to sie
da zrobic tym co mam (Szkapa, Xchge, MS Mail&news), tylko ja jestem
glupi?

Pomozcie!

          Piekno lezy w oku patrzacego, a wiec doskonalmy oko!
   The beauty is in the eye of a beholder, so let's improve the eye!
Piotr "SQLasek" Skulski - Privateer         | Do your best and pray
ul. 3 Maja 6       mailto:sqlasek_at_ternet.pl | Rob co mozesz i modl sie
05-806 Komorow, POLAND    (48 22) 758 03 08 |=========================