Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 12:49:28 MET DST

Leszek wrote:

> Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
> <500njh$rue_at_olorin.nask.pl>...

> wodą
> odpowiednio

> Debowski

> smiesza
> mnie jego wypowiedzi na temat seksu.Co taki spasiony grubas moze o tym
> wiedziec(obejrzcie sobie jego strone)?Przeciez zadna normalna dziewczyna
> nie chciala by sie z nim kochac.
> Chyba ze korzysta z uslug prostytutek?
>
> Leszek Bogdanski

Panie Leszku.
 Może Ty masz wyłupiaste oczy, garb, brodawki na nosie, trzy włosy tłuse
na czubku Twej łysej nalanej pucułowato-obleśnej buźuchny powiekami zaś
zgarniasz śnieg gdy idziesz gdzieś zimą, o ile wogóle gdzieś z takim
wyglądem chodzisz, a ładne, co ja pisze jakiekolwiek osobniczki płci
odmiennej "masz" na zdjęciach lub ekranie monitora? :))
Twoje życie towarzyskie? Brak, więc wyzywasz sie na innych za to iż tak,
a nie inaczej Ci się żyje.
                                                marek