Re: Netscape

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 19:34:57 MET DST

Ireneusz <Mohamed_at_inter.intertele.pl> wrote:
: Czy ktos moze mi powiedziec, czy jest mozliwe
: sciagniecie zaraz po zalogowaniu wszystkich newsow
: przez Netscape na dysk lokalny i przejrzenie ich offline
: Pozdrawiam

Wszyskich to raczej nie bo dysku prawdopodobnie by zabrakło.

Nigdy nie próbowałem czytaćc offline news-ów bo mam dostęp online, tym
bardziej przez netszkape (tin jest lepszy). W menu Options/Mail and News
Pref.. w okienku dialogowym na warstwi Servers jest "News directory".
Teoretycznie powinnien być to lokalny spool news-ów. Czyli jeżeli czymś
przeciągnioesz plik z news-ami to możesz to sobie tam poukładać i zacząć
cztytać. Niestety to tylko teoria .. ale może ktoś to wypróbuje i sprawdzi
:-)

A .. tin-em też da się czytać off-line właśnie w ten sposób, że układa sie
pliki w spool i vczyta to co jest dostępne lokalnie.

Pozdrawiam

kloczek

PS. Netszkapa 3.0b7 nawet pod windą potrafi prawidłowo wysłać teksty z
polskimi literami. Trzeba ją tylko SKONFIGUROWAĆ :-) i zacząć pisać po
polsku.

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl