Re: PPP w TPSA

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 00:22:17 MET DST

Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
KP> Po prostu router nie zdaza przeresetowc portu a modem juz jest gotowy.
KP> W miastach gdzie jest mniejsze obciazenie router zdazy odpoczac a w
KP> Warszawie niestety nie. Za miesiac - dwa sie poprawi bo bedzie wiecej
KP> modemow.
a to nie jest problem z konfiguracją? nie znam się na cisco ale nie
wierzę, że nie może to być poprawnie zrobione
korzystam (-łem) z niejednego cisco zwykle nieźle obiążonych i takich
efektów nie zauważylem,
raz mój provider miał też podobny problem z FreeBSD, ale jakoś to
zwalczyli

router powinien dać 'ATA' do modemu, tylko wtedy jeśli jest już gotowy i
zrobił reset portu...

--c