Re: PPP w TPSA

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 11:07:29 MET DST

 Jest okazja ożywić listę modemy (a tam biją za polskie litery ?).
 Żeby była jasność - CZASAMI mogę pisać po polsku, staram się jak piszę
na listę -:)). CC: do polipa bo tu się zaczęło !

On Tue, 27 Aug 1996, Slawomir Bialek wrote:

> [...]
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 Nie spodobało mi się... (wynika, że nie ma synchronizacji między
modemem a routerem).

> a to nie jest problem z konfiguracją? nie znam się na cisco ale nie
> wierzę, że nie może to być poprawnie zrobione
> korzystam (-łem) z niejednego cisco zwykle nieźle obiążonych i takich
> efektów nie zauważylem,
[..]
> router powinien dać 'ATA' do modemu, tylko wtedy jeśli jest już gotowy i
> zrobił reset portu...

 ???
 Nie podejrzewam, żeby modem był sterowany komendami !
 Pewnie ma auto-answer (i słusznie). Wniosek - ignoruje gotowość
z routera... (po drucie, żeby nie było o czym mówię).
 To się musi dać ustawić (chyba że ktoś ma nie-swój modem bez DOCa,
ale tu to chyba nie ma zastosowania -:)).
 Faktycznie, czasem *są* problemy nie do przejścia, ale tylko jak
komunikacja jest dwukierunkowa... (dial in *i* out z tego samego portu).

        Gotfryd