Re: PPP w TPSA

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 18:35:44 MET DST


On Mon, 26 Aug 1996, Tomasz Lukaszewicz wrote:

> W około 50% przypadków po połączeniu się z numerem 0-202122 na ekranie
> otrzymuję krzaki przypominające pozostałości po poprzedniej sesji PPP. Być
> może oczywiście jest to wynik złego połączenia, ale tak czy siak wina leży
> po stronie TPSA.
> Ignorancja pracowników technicznych TPSA czy stara, wypróbowana
> polityka zarabiania przez TPSA pieniędzy na zmarnowanych impulsach?...
Jesli juz to ignorancja :-)
Po prostu router nie zdaza przeresetowc portu a modem juz jest gotowy.
W miastach gdzie jest mniejsze obciazenie router zdazy odpoczac a w
Warszawie niestety nie. Za miesiac - dwa sie poprawi bo bedzie wiecej
modemow.
Pozdrawiam i przepraszam.
                                Konrad
  _________________________________________
 |
 | Konrad Plich //
 | Glowny Specjalista ==//======
 | TP S.A. ZT Piotrkow Tryb. // //==,
 | konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl ((_//==='
 |______________________________________ //



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:13 MET DST