Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 06:00:12 MET DST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Ludzie mają roboty różne. Nie po to się ogłasza na sieci różne głosowania,
> żeby coś ustawą lub innym monitem obwieszczać.

Rzecz gustu. W sprawach newsow majbardziej licza sie dla mnie ogloszenia
na pl.news.admin.

> No tu to już chyba przesadziłeś. To co napisałeś powyżej to czystej wody
> NADINTERPRETACJA (przykład wręcz szkoleniowy). Osoby te nie są wrogie
> ogonkom im to jest obojętne.

Owszem, nieco przesadzilem, ale celowo. A w ogole to bardzo jestem
ciekaw
wynikow sondazu Jarka Rafy wsrod czytelnikow "dziennikarza"

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl

p.s. Bez ogonkow - dlatego ze to idzie _tylko_ na polipa. I uwazam, ze
na
podstawie wynikow referendum nie masz na mnie prawa za to krzyczec -
podobnie
jak ja na Ciebie za uzywanie ogonkow. Taki i tylko taki wyciagnalem z
niego
wniosek. Zwroc uwage, ze uzylem narzedzia, ktore pozwala prawidlowo
zacytowac
ogonki z Twojego tekstu :-)