Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 13:28:39 MET DST

In article <9383C30935_at_inf.wsp.krakow.pl> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

>er=F3w pod
>tu) ?
>gdzie trza
>Mozesz zostawiac na serwerze.

No niby tak.. tylko wtedy nie widze wielkiej różnicy między czytaniem poczty
telnetem a POPem.. z tą poprawką że nie znam żadnego popmailera
wygodniejszego od elma ME+. To na co mnie taka zabawa ? Na dokładkę na
każdym komputrze jakiegoś popmailera trza by zainstalowac, i wytlumaczyc tym
co z tych komputerów też korzystają, żeby nie ruszali.. A na co mnie to
wszystko.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, Amiga User and Student of Physics | Finger for PGP key
flatline_at_mat.uni.torun.pl alex_at_eris.phys.uni.torun.pl | _______ and Geek Code