Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 17:34:24 MET DST

Dnia 22 Aug 96 o godz. 17:43, Szymon Sokol napisal(a):

> Święta prawda. Czy mógłbyś zatem wskazać znane Ci listservy/bramki/sendmaile
> które stanowią źródło problemów? Tak żebyśmy wiedzieli *kogo* mianowicie mamy
> naciskać.
> Np. listserv_at_uci.agh.edu.pl nagłówków MIME *nie* gubi, co zostało
> uzyskane przez prosty patch do źródeł. Na listprocu 6.0c sprawa jest
> jeszcze łatwiejsza - wystarczy dopisać kilka linijek do konfiguracji..
> Jeśli będziemy wiedzieć, co wymaga poprawy, to na pewno uda się to
> poprawić.
No to pierwszy "na tapetę" listserv_at_ia.pw.edu.pl, a konkretnie lista
DZIENNIKARZ na tym serwerze (aka news:pl.listserv.dziennikarz - może
to być sprawa bramki mail/news). Jak trafię na jakieś następne to napiszę.
PS. W ramach eksperymentu próbuję się przyzwyczajać do pisania z polskimi
literami... (co mam nadzieję widać). Ale dziwnie hi hi... 8-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl