Re: WWW cache i TPNET

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 12:24:32 MET DST

Wojciech Myszka <myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: Ale pytanie mam takie: Czyją
: sprawą jest poinformowanie klientów o sposobie konfiguracji
: oprogramowania? Informacja podana we Wrocławiu (i zalecająca korzystanie
: z serwera w3cache.pwr.wroc.pl jest prawdziwa, ale dotyczy sieci
: miejskiej WASK we Wroclawiu. Nie dotyczy sieci "miejskiej" TPNET.

Oj, święta racja!
Zmieniłem tekst na swoim serwerze, ale teraz wcale mi się on nie
podoba - takie anonsy na głównej stronie powinny być przede wszystkim
krótkie!

Myślę, że to TPSA jest winna temu, że zaburza naturalną, regionalną
strukturę sieci i że teraz już powiedzenie "jestem z Krakowa" nie
wystarcza. I to TPSA powinna coś z tym zrobić (informować!), a nie
mieć pretensje do innych.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow