Re: WWW cache i TPNET

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 25 Aug 1996 - 11:16:51 MET DST

On Thu, 22 Aug 1996, Wojciech Myszka wrote:

> On 20 Aug 1996, Konrad Plich wrote:
> [...]
> ---
> Na całe szczęście nie administruję cache. Ale pytanie mam takie: Czyją
> sprawą jest poinformowanie klientów o sposobie konfiguracji
> oprogramowania? Informacja podana we Wrocławiu (i zalecająca korzystanie
> z serwera w3cache.pwr.wroc.pl jest prawdziwa, ale dotyczy sieci
> miejskiej WASK we Wroclawiu. Nie dotyczy sieci "miejskiej" TPNET.
Skoro nic nie potrzeba uzywac wiec jak nie bardzo wyobrazam sobie jak
mialaby wygladac ta nasza informacja.
Natomiast to co bylo na serwerze we Wroclawio to dezinformacja bo wlasnie
mylnie informuje kogo dotyczy.

> Jest możliwość "automatycznego" konfigurowania cache (przynajmniej w
> Netscape). Może zrobić to na serwerze WWW TPNET. I kilka dodatkowych
> informacji skąd czytać newsy, który serwer WWW, FTP jest "najbliższy".
> Narmalnie (???) takie informacje użytkownik otrzymuje w chwili zakupu
> konta. W TPNET sytuacja jest inna... Kto powinien się zająć szerzeniem
> informacji o "właściwościach" sieci TPNET?

Najbardziej podstawowe rzeczy na www.tpnet.pl sa: I serwer news i serwer
ftp.
Przyznam ze informacja moglaby byc pelniejsza i mam nadzieje to szybko
porawic.
Pozdrawiam.
                                Konrad