Re: Qp czy 8bit (Bylo: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?)

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 12:12:26 MET DST

Pawel F. Gora <gora_at_if.uj.edu.pl> wrote:
: Była na ten temat dyskusja, ale chyba niezbyt uważnie ją śledziłem :-(
: Miałem jednak wrażenie, iż quoted printable jest z jakichś powodów "lepsze".
: Proszę zatem o autorytatywną odpowiedź dla mnie, prostego fizyka:
: Czy mam używać quoted printable, czy też kodowania ośmiobitowego?

QPy należy używać w e-mail'u (mogą w wymianie poczty pośredniczyć
hosty obcinające 8 bit). Na newsach 8 bitów jest w porządku, a że
jest wygodniejsze, to lepiej na newsach używać 8-bit.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow