Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 19:55:27 MET DST

Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
: 2. Potrzebuje badz ladnych fontow ISO badz takiego programu teminala,
: ktory (wzorem Netscape lub Explorer'a) przekoduje mi otrzymywane w ISO
: znaczki do ladnych fontow.

Może za słabo wyróżniłem - podobno są już ładne fonty (piszę "podobno"
bo sprawdzałem). Wskazanie na nie jest w rozdziale
http://www.agh.edu.pl/ogonki/fonty-win.html.

: Rozwiazania obydwu tych problemow na stronie ogonkowej nie udalo mi sie
: znalezc. Poniewaz sledze temat (choc pobieznie) to jedynym jego rozwiazanie
: wydaje mi sie uzycie programu PolKeyb Andrzeja Gorbiela ale
: on obsluguje tylko CP1250. Co prawda zgodnie z instrukcja:

: > W??czenie opcji OEM powoduje generowanie kod?w polskich liter wg
: > standardu OEM na podstawie tabeli translacji okre?lonej opcj?

Jeśli PolKeyb radzi sobie gdy OEM font jest ustawiony to masz problem
z głowy - patrz http://www.agh.edu.pl/ogonki/win2iso.html
("ISO-8859-2 w MS Windows zamiast CP852").

Ale i tak wydaje mi się że szukasz sobie niepotrzebnie problemów -
jeśli już koniecznie wybrałeś taką śmieszną konfigurację (telnet spod
MS Windows + pine unixowy), jakby nie można było albo zrobić telneta
poza windą albo po prostu użyć jakiegoś programu pocztowego pod MSW,
to http://www.agh.edu.pl/ogonki/ogonki.html jest chyba dla Ciebie
idealnym rozwiązaniem.

Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow