Re: Statystyki newsreaderów

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 10:19:15 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Szymon Sokol wrote:

: > ZASTRZEŻENIE: oczywiście statystyka nie odzwierciedla faktu,
: > że jedni piszą więcej, a inni mniej - wiele osób newsy tylko czyta,
: > a nic nie pisze... ale "nieobecni nie mają racji" ;-)

: Bardzo dobre zastrzeżenie. Zauważyłem, że "czytaczy" jest bardzo dużo
: (pewnie nawet więcej niż "piszących". Natomiast największą skłonność do
: pisania mają ludzie z łączami stałymi, czyli... no właśnie kto?
Czyli ci, co z Internetu korzystają w miejscu pracy/nauki (bo łącze
do domu to raczej u nas stanowi rzadkość...). Tylko tyle da się
powiedzieć.

: > Za jakiś czas (np. 6 miesięcy) zamierzam operację powtórzyć. Zobaczymy, czy
: > rzeczywiście M$ wyprze konkurencję :->
: >
: Czy dałbyś radę już teraz określić jakiś trend, np. dane z rozbiciem na
: miesiące (tygodnie)? (i może bardziej się cofnąć w czasie)

Nie, bo mój spool - jak już pisałem - obejmuje tylko 2 miesiące.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center