Re: Adresy e-mail dla szkol w IdS

Autor: Jerzy Foryciarz (foryciar_at_psjsun.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 09:10:30 MET DST

Piotr Andrusiewicz wrote:

> Zbliza sie nowy rok szkolny i w zwiazku z tym mam pytanie:
>
> gdzie albo w jaki sposob zdobyc aktualne adresy e-mail
> polskich szkol wlaczonych do Internetu.
>
> W maju - czerwcu probowalem nawiazac z tymi szkolami kontakt,
> ale wiele adresow, ktore znalazlem na stronie WWW Internetu dla
> Szkol nie bylo chyba poprawnie wprowadzonych do bazy danych,
> bo wysylane listy wracaly do mnie.
> W sumie na ponad sto wyslanych listow otrzymalem siedem odpowiedzi.
> === ======
> Teraz moze wiele sie zmienilo. Zanim rozpocznie sie nowy rok
> [...]

Czesc,
Jesli masz wogole jakies adresy (nawet z bledami), to zawsze masz
mozliwosc skontaktowania sie z postmasterem (jesli przynajmniej domena
jest w porzadku), lub mozesz po adresie skojarzyc provider'a.

O liscie nic nie wiem, ale zobacz:
http://www.altavista.digital.com/cgi-bin/query?pg=q&what=web&fmt=.&q=IDS+Internet+Dla+Szkol

Jurek Foryciarz
Instytut Fizyki Uniwersytetu Jagiellonskiego
Reymonta 4; 30-059 Krakow
tel. (48) (12) 336377 wew. 599
fax. (48) (12) 337086
http://zfj-www.if.uj.edu.pl/~foryciar/