Re: Statystyki newsreaderów

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 21:29:08 MET DST

Szymon Sokol wrote:
Podobają mi się takie statystyki!

> ZASTRZEŻENIE: oczywiście statystyka nie odzwierciedla faktu,
> że jedni piszą więcej, a inni mniej - wiele osób newsy tylko czyta,
> a nic nie pisze... ale "nieobecni nie mają racji" ;-)

Bardzo dobre zastrzeżenie. Zauważyłem, że "czytaczy" jest bardzo dużo
(pewnie nawet więcej niż "piszących". Natomiast największą skłonność do
pisania mają ludzie z łączami stałymi, czyli... no właśnie kto?

> Za jakiś czas (np. 6 miesięcy) zamierzam operację powtórzyć. Zobaczymy, czy
> rzeczywiście M$ wyprze konkurencję :->

Czy dałbyś radę już teraz określić jakiś trend, np. dane z rozbiciem na
miesiące (tygodnie)? (i może bardziej się cofnąć w czasie)

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/