Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 04:31:07 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<4v1me4$3o5_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> S. D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : I pamietaj oni SAMI placa za swoj serwis kiedy ty dostajesz prezent od
> : panstwa czyli od podatki placacych obywateli: trohce szacunku chyba im
sie
> : nalezy?
>
> Ja nie dostaje żadnego prezentu. To jest część profitu jaki mi
> przysługuje za to że wykonuję określony zawód w określonym miejscu. Płaci
> za to uczelnia, mój pracodawca czyż nie ? Jakbym pracował w miejskiej
> oczyszczalni ścieków to pewnie bym tego profitu nie miał.

Jestes pewnien ze to ceszc wynagrodzenia (to chyba oznaczal profit)?
To sprobuj to sprzedac albo wykorzystac do zarobku.
Wydaje mi sie ze dano Ci to narzedzie (dostep do I) w nadzieji ze je
wykorzystasz dla dobra mijsca gdzie pracujesz??
> To tak jakby powiedzieć że darmowe mleko które zapewne przysługuje
> pracownikom mleczarni (a pewnie przysługuje, nie wiem) to prezent od
> państwa i dlatego powinni darzyć szacunkiem wszystkich tych co muszą je
> kupować bo płacą za to bezpośrednio z własnej kieszeni. Trochę to
> śmieszne.
Jesli mleczazrnia jest panstwowa czyli utrzymywana z p o d a t k o w  to
rzeczywiscie tak jest.  Jesli nie to trzeba szanowac klienta bo in daje ci
jesc, on placi Twoje wyplaty?
Ale ekonomii i mechanizmow Ci nie bede tlumaczyl.