Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 13:35:32 MET DST

S. D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Tok Twojego rozumowania jest bardzo pokretny:)
: AOLowiec jest o tyle glupi o ile uwazasz zwyklego obywatela za glupola.

Zwykły obywatel to uśrednienie wszystkich do kupy a AOL to prędzej coś co
przyciąga określonych ludzi czyż nie ? tak samo jak domeny edu gromadzą
określonych. Ale mniej więcej się z powyższym zgadzam.

: I pamietaj oni SAMI placa za swoj serwis kiedy ty dostajesz prezent od
: panstwa czyli od podatki placacych obywateli: trohce szacunku chyba im sie
: nalezy?

Ja nie dostaje żadnego prezentu. To jest część profitu jaki mi
przysługuje za to że wykonuję określony zawód w określonym miejscu. Płaci
za to uczelnia, mój pracodawca czyż nie ? Jakbym pracował w miejskiej
oczyszczalni ścieków to pewnie bym tego profitu nie miał.

To tak jakby powiedzieć że darmowe mleko które zapewne przysługuje
pracownikom mleczarni (a pewnie przysługuje, nie wiem) to prezent od
państwa i dlatego powinni darzyć szacunkiem wszystkich tych co muszą je
kupować bo płacą za to bezpośrednio z własnej kieszeni. Trochę to
śmieszne.
 --
                                                              Marcin Debowski