Re: Slownik i OCR

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 10:14:10 MET DST

On Fri, 16 Aug 1996, Michal Karlik wrote:

> "(...) Informacje zawarte w niniejszej ksiazce nie moga byc bez zgody
> Wydawcy reprodukowane - w calosci czy tez w czesci - w jakiejkolwiek
> postaci ani przenoszone na inne nosniki. Wszelkie prawa zastrzezone.
> Zadna czesc ani calosc tej ksiazki nie moze byc bez zgody Wydawcy repro-
> dukowana, uzyta do innej publikacji oraz przechowywana w jakiejkolwiek
> bazie danych."

Taa.. zdolni... Znaku online pewnie po prostu nie zdazyli zastrzec ;-)

Chyba postawie tablice ze to JA wymyslilem opalanie i ze bez wniesienia
odpowiednich oplat nie wolno sie opalac w calosci lub fragmentach ....

Znacie jakies odpowiednie miejsce ?
   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==