Re: M$ Exchange

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 09:51:45 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> tak ja dzialam pod HP-UX'em - jest tutaj calkiem mily, prosty ale
> wygodny programik o nazwie SAM ktorym mozna zrobic bezbolesnie wiekszosc
> zeczy w systemie...
fajny programik, w miare nawet inteligentny.
tylko dlaczego udalo mi sie przy jego pomocy (i bez zadnego warning)
doprowadzic do sytuacji, ze zrobil sie restart, po chwili bootowania
napisal 'system panic, automatic reboot in progress', zrobil sobie tego
autoreboot, znowu napisal 'system panic...'...
a ja bylem na tyle nieprzewidujacy, ze nie zapewnilem alternatywnego
boota i musialem reinstalowac system z CD.
ale i tak to krok w dobrym kierunku. moze juz za pare lat dojdzie do
mozliwosci SMS...

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,