Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 03:49:08 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<4upce0$714_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> :  Wyslal Slawek.
> :  mailto: nyce_guy_at_irc.pl
> ok, nie śledziłem całości wątku ale spróbuję wyjaśnić co mnie takiego
> śmieszy w AOL.
>
> Jeśli ktoś popełnia na sieci jakiś rażący błąd, fo-pa :-), łamie
> przyjęte zasady to statystycznie o wiele częściej robią to ludzie z
> domeny aol.com niż z jakichkolwiek innych. Nie wyniko to z tego że
> użytkowników domeny aol jest przygniatająca większość. Mówiąc inaczej
> (przykład,nie polemizuj z tymi liczbami) 100 wysłanych postingów z aol
> [...]
Widzisz AOL jako firma prytwana byl wysmiewany prze gosci z edu bo to
przeciez byly czasy wspanialej anarchii kiedy wydawalo sie ze to wszytsko
za darmo (placil amerykanski podatnik). Darmowe software darmowy serwice,
hurra.
Nie jest tak, backbones w USA naleza do firm prywatnych i wszytsko sie
skomercjalizowalo. Ktos w koncu za wszytsko musi placic.
PS Nie sadze aby ktos pisal wiecej glupot niz sczeniaki z domen EDU no i
oczywiscie porn.