Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 09:55:44 MET DST

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Wyslal Slawek.
: mailto: nyce_guy_at_irc.pl

: Jest XX wiek a Ty masz dostep do Internetu. Idz sobie i popatrz.
: jak dyskusja udowosnila nikt w PL nei ma sieloniego pojecia co to AOL jest.
: Ale wzytskich to smieszy, zasciankowe kompleksy nie pozwalaja miec wlasnych
: opinii.

ok, nie śledziłem całości wątku ale spróbuję wyjaśnić co mnie takiego
śmieszy w AOL.

Jeśli ktoś popełnia na sieci jakiś rażący błąd, fo-pa :-), łamie
przyjęte zasady to statystycznie o wiele częściej robią to ludzie z
domeny aol.com niż z jakichkolwiek innych. Nie wyniko to z tego że
użytkowników domeny aol jest przygniatająca większość. Mówiąc inaczej
(przykład,nie polemizuj z tymi liczbami) 100 wysłanych postingów z aol będzie
zawierało 20 listów z ww. przypadłościami a 100 wysłanych z innych domen
będzie miało ich tylko 5. A ponieważ podstawowe "nieprawidłowości" (a takich
jest tam gro) zdają się świadczyć dobitnie o poziomie intelektualnym
je popełniającego (nie, jasne że nie musi to być zawsze prawda ale tu w grę
wchodzi prawdopodobieństwo) stąd też kupa dowcipów i kawałów o aol'u.
Zawsze nabijano się z czyjejś głupoty.
Dla Polaków czymś takim jest Wąchock, dla Żydów, z tego co wiem z książek
Horacego Safrina (Przy Szabasowych Świecach) byli to mieszkańcy Chełma, a
dla Internautów jest to AOL.

Wiedza czym w rzeczywistości jest AOL jest mi tu absolutnie nie
potrzebna. Określony odbiór rzeczywistości istnieje na każdym etapie jej
poznania. Może jakbym znał AOL głębiej, ich tragedię, codzienną walkę o
przetrwanie planety, nabrałbym szacunaku, a tak.. cóż oceaniam AOL poprzez
jego statystycznego użytkownika i nie da się ukryć, opinie innych które z
przykrością stwierdzam pokrywają się z moimi obserwacjami.

--
                                                              Marcin Debowski