Re: Wady unixa, bylo: M$ Exchange

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 19:17:56 MET DST

Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: : Tak? to jak wbudowac mozliwosc undelete w funckje 'delete' systemu?
: : Bo ja nie mam ochoty walczyc z tysiacem programow, wole zrobic sobie
: : jedno zabezpieczenie, ktore bedzie dzialalo ze wszystkimi..

proste, zaplac vendorowi, a zmodyfikuje ci unlink() itp ...
ja wiem ze wszystkiego sie mozna doczepic, ale moze warto pokazac
lepsze istniejace rozwiazanie najpierw ?

: : Jak dac pewnej grupie osob prawo jedynie do odczytu pewnych plikow,
: : a innej grupie osob takze prawo do ich modyfikacji?

acl - juz pare osob o tym pisalo

: Cóż, właśnie dlatego że jest uniwersalny to są problemy. Nietrudno
: jest stworzyć nowy system operacyjny który będzie dobry (vide Linux),
linux ? pozwolisz ze sie zasmieje cichutko - najgorsze poplatanie
cech roznych systemow jakie istnieje i to nie do konca, np. rc.d ala
system V, mozna sie tylko z tego posmiac
A dlatego ze to jest system universalny ja widze tylko korzysci, dostajac
nowy komputer, moge sie spodziewac ze wszystko bedzie *podobne*
Dostajac NT zobaczylem jakis "registry editor" ..

-adam