Re: Polip - ludzie i charaktery....

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 15:21:48 MET DST

Tomasz =?US-ASCII?Q?K=B3oczko?= wrote:
> Internet U*nix-em stoi. Internet się rozwija. Twierdzenia o strachu przed
> utratą pracy radzę między bajki włożyć. :-) Przynajmniej ja takich obaw nie
> mam :-)
a mozesz mi powiedziec, czemu odpowiadasz 'NIE' dopiero na moj posting,
a na posting Macka nie odpowiedziales? czy moze po prostu ja nie moge
miec racji, i nalezy mi to udowadniac na kazdym kroku?

> Można się spierać czy klient powinien sobie poprawiać to co M$ spartaczył.
> Zapewne i te graficzne programy, o których piszesz omijają to tak samo jak w
> mc.
mozliwe. mozliwe tez, ze im jest tak naprawde potrzebny tylko i
wylacznie rozroznienie pomiedzy plikiem i katalogiem, a to ci NTftpd
daje (a jak dziala ftpd wbudowany w IIS to nie wiem, bo nie
sprawdzalem).

> Znam tyle możliwych sposobów realizacji licznika i jakoś mało z nich jest
> opartych na funkcjach www serwera. To po pierwsze, czyli licznik ten wcale
> nie musi być związany z platformą HP i z konkretnym httpd. Po drugie pod
oczywiscie, ze nie. on jest konkretna implementacja licznika dostepow, w
dodatku bledna.
ale czy ty przypadkiem na tej samej zasadzie nie uogolniasz bledu w ftpd
(otwieranie pliku z 'deny all', sadzac z twojego opisu; choc z drugiej
strony to nie moze byc prawda - teraz masz w Ms przekroczony limit 400
anonymous session, i kazdy ciagnie to samo - IE 3.0 final; to raczej
wysycenie tablicy lockow w systemie) na bledne dzialanie calego NT?
a wez i zainstaluj dowolny freewareowy ftpdemon na tym.

> U*nix-em w przypadku bardzodużej ilości programów mam dostęp do źródeł w C i
> jak potrawie i mam chęć lub jestem warunkami zmuszony to mogę to sobie
> poprawić sam bez czekania na to aż moje zgłoszenie przewali sie przez
> biurokratyczną machinę jakiejś firmy. Poprawianie czegoś przez
> administratorów ma miejsce dość często gdyż są to ludzie bardzo często z
> odpowiednią wiedzą do obsługi miejsc, w których czas oczekiwania na serwis
> jest poprostu za długi. I właśnie za to im się płaci. Pod M$ systemami
> administrator nie musi dużo wiedzieć ale też i może co najwyżej do serwisu
> [...]
albo zainstalowac od dawna dostepnego patcha.
albo siegnac do dokumentacji, i pozmieniac registry (tam wlasciwie
wszystko mozesz zmienic).

> wszelkiego rodzaju informacjach jakie znalazłem w MDL jest odnośnik, że taki
> komunikat pojawia się w momencie braku miejsca na TEMP. Jeszcze jedno,
> pracowałem na licencjonowanej wersji NT i zgłaszałem osobiście tą usterkę
> ponad pół roku temu (w Polsce i USA). Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.
sprawdziles w patchach do NT, czy nie jest to poprawione?
przeciez taki Netscape rowniez ci nie odpowiada (automatyczne
potwierdzenie przyjecia bugu sie nie liczy).

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,