Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 13:13:08 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote in article
<4upmoq$csb_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

Internet

AOL

> Z tego co wiem, wszytskie te rzeczy mialy normalne BBSy i ich sieci. So
co w
> tym takiego wspanialego, i czym to sie rozni od innych uslug ?
 Interfacem i faktem ze AOL mial tysiace POP po calej Ameryce.
To rzutowalo na liczbe uczestnikow takiego chat na jakims BBS i AOL.
AOL przycziagnal mnostwo gazet takich jak TIME i firm komputerowych ktore
mialy swoje stoiska na AOL.
PS Co by nie napisac to rzucanie kalu na ludzi korzystajacych z AOL
na zasadzie: "jestes glupi po mieszkasz w Gdansku" jest idiotyczne.
Szczegolnie kiedy nikt nie ma pojecia co to jest........