Re: NetBook

Autor: Leszek Andrzej Kleczkowski (lakleczk_at_bioslave.uio.no)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 21:10:34 MET DST

Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl) wrote:
: In pl.listserv.polip Maciek Sniezek <dcdinter_at_it.com.pl> wrote:
: : In article <4un8um$384_at_olorin.nask.pl>,
: : agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:
: : >In pl.listserv.polip NetBook <piotr_at_elektron.pl> wrote:
: : >: Szanowni Panstwo!
: : >
: : >: Wszystkich tych, ktorzy uwaznie sledza to, co dzieje sie w Polsce i chca
: : miec
: : >[..]
: : >: Zapraszamy!
: : >
: : >Czy spełniliście już swój podstawowy obowiązek i odesłaliście tę puszkę
: : >spam'u pod ww. adres ?

: : Co to za posting ? Czlowieku, jesli masz JAKIEKOLWIEK podstawy zeby tak pisac
: : - wymien je. A jesli nie masz - nie zasmiecaj grupy.

: Znajdź odpowiedź na trzy pytania:
: 1. Czy jest to ogłoszenie komercyjne ?
: 2. Czy grupy: pl.listserv.plotki,pl.listserv.polip i kilka innych na
: które poszło ogłoszenie to grupy przeznaczone dla ogłoszeń ?
: 3. Czy znasz PODSTAWY netykiety ?

Jestem z zagranicy i b. mi sie podoba ogloszenie, ktore tak bardzo Pana
wkurza. Polecane adresy beda mi pomocne. Mnie wkurza uzywanie kurzych
stopek zamiast porzadnego alfabetu lacinskiego do pisania po polsku...

Leszek