Re: AOL (bylo: O tym jak M$ robi klientow w balona)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 16:17:49 MET DST

Dnia 9 Aug 96 o godz. 8:03, Janusz A. Urbanowicz napisal(a):

> Mi
> np jeden AOLer przez jakis czas wysylal swoje pamflety (po polsku)
> propagujace kazirodztwo. Nie wiem skad akurat mnie sobie wycelowal. Jakby to
> byl czlowiek z normalnego konta, to bym napisal do jego roota i mialbym
> spokoj a z tym providerem nie ma to sensu.
Po pierwsze, jezeli chodzi akurat o Wladka Tarnawskiego to jest to ciezko
chory wariat, jego przypadek nia ma akurat nic wspolnego z AOLem. Robilby to
samo z konta u dowolnego innego providera, ma zreszta kilka roznych adresow
(teraz zreszta zmienia znowu providera).
Po drugie, z "Blacklist of Internet Advertisers" mozna sie dowiedziec, ze
istnieje taki adres jak "abuse_at_aol.com" i kontakt z tym adresem na ogol jest
skuteczny w takich sprawach. Czy probowales tego adresu czy tez swoje zdanie
ze "z tym providerem nie ma to sensu" opierasz tylko na obiegowej opinii o
AOLu? (Jestem ciekawy, sam nie probowalem sie z nimi kontaktowac i nie wiem
jak to jest).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl